.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چالش نامزدی کروبی برای خاتمی

همزمان با تظاهر سران جريان افراطي به بي اعتنايي نسبت به اعلام نامزدي كروبي در انتخابات رياست جمهوري، نيروهاي ميداني اين جريان فحاشي و فشار براي انصراف وي را از سر گرفته اند

در اين باره «فرهاد- ر» كه مشتركاً با نشريات زنجيره اي و سايت هاي ضد انقلابي مديريت شده از خارج كشور همكاري مي كند، در مطلبي با عنوان «مجنون قدرت پشت فرمان نشست»، به پرخاش عليه دبيركل اعتماد ملي پرداخت و نوشت: كروبي بايد درك كند كه چقدر وزن دارد و تلاشش بيهوده كاري است. آن چه مرا نگران مي كند، متقاعد كردن كروبي است. چگونه مي توان اين شيخ را راضي كرد كه اثرگذار نيست و وجهه اي ندارد. او با تعداد آرايي كه در دوره قبل با ترفند 50هزار توماني جمع كرد، متوهم شده كه رأي دارد.

وي با بيان اين كه كروبي بايد از توهم بيرون آيد مي افزايد: اما كو گوش شنوا و همين جاست كه نگراني عود مي كند كه مبادا با نزاع پيش آمده، جبهه اصلاح طلبان از نفس بيفتد. كروبي تأييد كرده كه شوراي حكميت را قبول دارد اما در اصل پيشنهاد او ترفندي بيش نيست وقتي كه مي گويد نظرسنجي ده شاهي هم نمي ارزد... با اين اعلام رسمي كروبي، اصطكاك طيف اصلاح طلب با حزب قدرت طلب(اعتماد ملي) بيشتر خواهد شد.

از سوي ديگر سايت اينترنتي «اصلاحات» كروبي را چهره شاخص جريان اصلاح طلبي كه حق بزرگي بر گردن اين جريان در نامزدي خاتمي كه سال 76 و حمايت هاي بعدي از اصلاح طلبان دارد معرفي كرد اما بلافاصله نامزدي وي را اشتباه دانست و كروبي را عامل كنار زدن بخشي تأثيرگذار از اصلاح طلبان از عرصه قدرت و حكمراني معرفي كرد.

اصلاحات همچنين نوشت: آقاي كروبي ديگر آن كروبي انتخابات قبلي و آن شيخ شجاع جريان اصلاحات نيست. امروز اصلاح طلبان نسبت به جايگاه وي در جريان اصلاح طلبي دچار ترديد شده اند و ديگر حاضر نيستند زير علم وي سينه بزنند.

اصلاحات اضافه مي كند: بسياري از مردم از اقدامات اصلاح طلبان نااميد شده اند و كروبي 71ساله نبايد خود را با باراك اوباماي 46 ساله طرفدار تغيير مقايسه كند. آقاي كروبي به خوبي مي دانند كه شترسواري دولا دولا نمي شود و بايد صراحتاً بگويد چه چيزي را مي خواهد تغيير دهند.

اين سايت نزديك به افراطيون در پايان دغدغه اصلي خود را آشكار كرده و مي نويسد: نامزدي كروبي شانس نامزدي خاتمي را كم كرده و كسي هم باور نمي كند كروبي و خاتمي توافق كرده باشند كه هر دو بيايند تا بعداً محبوب ترين با نظرسنجي مشخص شود. از اين رو نامزدي كروبي، نامزدي خاتمي را با چالشي جدي مواجه كرده و در اين باره ديگر نمي شود تعارف كرد وگرنه خيلي زود بايد با انتخابات خداحافظي كرد. مگر اين كه واقعاً خاتمي بيايد و كروبي هم به نفع او كنار بكشد كه اين هم بعيد به نظر مي رسد. /خدمت


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

يك دوست رسانه اي 24 مهر 1387
آقاي رمداني مدير محترم سايت شمال نيوز. با سلام و آرزوي توفيق و بهروزي براي جنابعالي، درج اين مطالب و نوشته هاي مغرضانه،توهين آميز و بي پايه و اساس بجز اينكه شخصيت و شانيت سايت شمال نيوز را خدشه دار كند و مخاطبان صاحب انديشه را دلزده و نگران، فايده و سود ديگري نخواهد داشت.پس از اين به بعد در درج مطالبي كه ارزش خواندن ندارند و قت كاربر را به هدر مي دهند خودداري فرماييد ...بسيار سپاسگزارم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.